راهپیمایی دانشجویی در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی دانشجویی در حمایت از عملیات وعده صادق

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ…. 

در پی عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هدف قراردادن اهدافی در فلسطین اشغالی، دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق شرکت کردند. 

در این مراسم که با حضور پرشور دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه برگزار شد، حاضرین ضمن سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، حمایت خود از عملیات بامداد ٢۶ فروردین که در پاسخ به حمله گستاخانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق رخ داد، را اعلام کردند. 

دانشجویان پس از راهپیمایی از نمازخانه دانشگاه در مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند و نماینده نهاد رهبری دقایقی پیرامون مسائل روز به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان بیانیه مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد و همزمان با شعار مرگ اسرائیل پرچم این رژیم خبیث به آتش کشیده شد. 

متن بیانیه پایانی بدین شرح می‌باشد :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ

"کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است. وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند، رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد."
رهبر معظم انقلاب

اقدام مقتدرانه جان برکفان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وارد نمودن ضربات مهلک به رژیم کودک‌کش صهیونیستی، موجبات خرسندی ملت شریف ایران و مسلمانان عالم را فراهم آورد. باران موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتدار و قاطعیت ایران اسلامی را نشان داد.
این اقدام، دگربار عظمت کشور عزیزمان را به رخ جهانیان کشید و به دشمنان این مرز و بوم یادآور شد، ایران و ایرانی در دفاع از منافع ملی خود از احدی هراس نداشته و در مقابله با دشمنان قسم خورده خود، لحظه‌ای تردید و درنگ به خود راه نخواهد داد.

دفاع از منافع ملی جزو بدیهی‌ترین حقوق یک کشور در عرصه بین‌الملل است. تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به‌ اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران نقض قطعی و روشن کنوانسیون ۱۹۶۱ وین است. زین سبب، حق دفاع مشروع و پیشگیرانه جمهوری اسلامی ایران الی الابد محفوظ است.

ضمن تقدیر از جوانان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح، از آنان می‌خواهیم با نهایت توان و اقتدار، اقدام به برچیدن رژیم صهیونیستی از صحنه گیتی بنمایند و جز فرامین الهی، دستورات رهبر عزیز انقلاب و خواست ملت شریف ایران محدودیتی برای خود قائل نباشند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
﴿أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحَابِ الْفِيلِ ﴾
﴿أَلَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلٍ ﴾
﴿وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْرًا أَبَابِيلَ ﴾
﴿تَرْمِيهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ ﴾
﴿فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَأْكُولٍ ﴾

 

    تگ‌ها ، راهپیمایی