هوای حرم (قم جمکران 1402)

هوای حرم (قم جمکران 1402)

بسیج دانشجویی محبان‌المهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به مناسبت شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اردوی زیارتی سیاحتی هوای حرم را در شهر مقدس قم برگزار کرد.

 

 

روز اول هوای حرم

چهارشنبه ۲۲ آذر شروع اردوی زیارتی سیاحتی قم جمکران
دانشجویان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف شام از دانشگاه بدرقه شدند و به سمت قم حرکت کردند.
 زائرین عزیز پس از رسیدن به محل اسکان در شهر مقدس قم به استراحت پرداختند.

 

روز دوم هوای حرم-صبح

صبح پنجشنبه ٢٣ آذر دانشجویان پس از برپایی نماز صبح،ورزش صبحگاهی به صرف صبحانه پرداختند و سپس اردو را با یک برنامه تفریحی هیجان انگیز شروع کردند؛ لیزرتگ میدان نبردی دوستانه و بسیار پرهیجان برای جوانان دهه هشتادی تا آنچه در دنیای رایانه دیده بودند در واقعیت تجربه کنند.

 

روز دوم هوای حرم-عصر

بعد از صرف ناهار و استراحت در حلقه های معرفتی حضور پیدا کردند، سپس شب جمعه را به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها پرداختند.
سپس از نمایشگاه حدیث غربت ویژه ایام فاطمیه که روایت مظلومیت خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام به ویژه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بود، بازدید کردند.
همچنین پس از بازگشت به اسکان، مراسم ذکر توسل اهل بیت علیه‌السلام به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

 

روز سوم هوای حرم

صبح جمعه ٢۴ آذر دانشجویان به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند و پس از برگزاری گعده به مناجات و نماز امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه پرداختند،همچنین بسته های فرهنگی حاوی نمک متبرک جمکران پیش از تشرف تقدیم دانشجویان شد.
پس از اقامه نماز ظهر و عصر در محل اسکان و زیارت وداع در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، کاروان دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به سمت تهران حرکت کردند.

 

اردوی هوای حرم (قم جمکران-فاطمیه 1402)

اینجا حضور فاطمه(س) احساس می شود...

    تگ‌ها ، قم ، جمکران ، هوای حرم ، بسیج دانشجویی رجایی