دوره های آموزشی رجاء

دوره های آموزشی رجاء

دوره های آموزشی رجاء

 

به همت بسیج دانشجویی محبان المهدی (عج) دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با هدف افزایش سطح علمی دانشجویان دانشگاه و همچنین فعال سازی ظرفیت اساتید مجرب داخل دانشگاه و دانشجویان توانمند عرصه آموزشی سری دوره های آموزشی رجاء راه اندازی شد.

 

برای رشته های مهندسی مختلف نرم افزار های متفاوت و بسیار کاربردی هم وجود دارد و در عصر تکنولوژی  اگر  از این مهارت ها غافل شویم از مرز علم بسیار عقب افتاده‌ایم و همچنین در  هر رشته‌ای که باشید می توانید با نرم افزار های کاربردی که وجود دارد در عرصه های دیگر هم فعالیت کنید همانند عرصه رسانه و گرافیک که این روزه مورد نیاز اکثر مشاغل و فعالیت هاست.

همچنین نرم افزار هایی هستند که آموزش و معلمی را بسیار با کیفیت تر و سهل تر میکنند و  اگر میخواهید دبیری ماهر و قوی هم باشید باید آن ها را بیاموزید.

 

در این سری دوره ها تلاش می شود تا آموزش هایی حول نرم افزار های کاربردی و مورد نیاز مهندسی،دبیری و رسانه‌ای با شرایط  زیر برگزار شود.

باحضـور اســـاتید برجسته
و دانشجویان توانمند دانشـگاه
گواهی آموزشی
هزینه مناسب

 

زین سبب اساتید علاقه مند و دانشجویان توانا می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه یا ارتباط از ادمین های کانال مکتب رجایی برای برگزاری کلاس اقدام کنند، ان‌شاءالله از افراد متقاضی  و توانمند  حمایت کافی و وافی انجام خواهد شد.

 

رجاء با شعار رویش، جهش، امید وارد میدان علم شده تا محیطی هرچه بهتر را برای کسب مهارت دانشجویان دانشگاه و همچنین فرصتی خوب برای کسب درآمد افراد ماهر را ایجاد کند. با یادگیری نرم افزار های مهندسی،دبیری و رسانه‌ای شما هم می توانید به تیم آموزشی رجاء بپیوندید.

 

 در پایین بخشی از دوره های رجاء را مشاهده میکنید:

 

♾️ رجاء| رویش،جهش،امید

 

 

    تگ‌ها ، دانشگاه شهید رجایی ، رجاء ، دوره های آموزشی رجاء ، موسسه رجاء ، بسیج رجایی