گام اول راهیان پیشرفت(پارک ملی هوافضا)

گام اول راهیان پیشرفت(پارک ملی هوافضا)

 

بازدید دانشجویان از پارک ملی هوافضا

 

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، برنامه بازدید از پارک ملی هوافضا در تاریخ چهارشنبه ٢۶ مهر ماه برگزار گردید.

 

دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در اولین گام از اردوهای علمی راهیان پیشرفت به سراغ قله های فتح شده دانشمندان هوافضا رفتند.

 

۱-بازدید از بخش موشکی

اردوهای راهیان پیشرفت،سلسله اردوهایی هستند که سالهاست بسیج دانشجویی برای قدم زدن در عرصه فریضه‌ی واجبِ امروز، یعنی جهاد تبیین  در زمینه پیشرفت های علمی ایران عزیزمان شروع کرده است.

 

الحمدالله ایران عزیزمان پس از انقلاب اسلامی  قله های علمی زیادی را فتح کرده است که لازم است به گوش جوانان این سرزمین برسد زین سبب بسیج دانشجویی  برخود لازم دید برای تببین این دستاوردها به معلمان و تمدن ساز های آینده دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  که خود در آینده افسران پیشرفت و تبیین کنندگان این عرصه برای دانش آموزانشان خواهند بود این راه را شروع کند.

 

همچنین اردوهای راهیان پیشرفت برای ارتباط هرچه بهتر دانشگاه با صنعت و  حاضر شدن دانشجویان  از سر کلاس درس در  میدان عمل بسیار مثمر  ثمر است، همچنین باعث ایجاد نشاط و انگیزه در سطح دانشگاه می شود.

 

 

۲-بازدید از بخش فضایی

 

شروع بازدید با پخش مستند های کوتاهی  درباره پیشرفت های هوافضا  شروع شد و سپس یکی از  سرداران راوی نمایشگاه پس از روایت اولیه  با  عرض  خوشامدگویی دانشجویان را راهی بخش های مختلف نمایشگاه کرد.

 

۳-بازدید ار بخش هواپیمایی

 

در ادامه بازدیدکنندگان، ضمن توضیحات راویان و راهنمای هر بخش از جمله موشکی،پهپادی،مخابراتی، ماهواره‌ای و.. ، به بازدید از دستاورد ها و توانمندی های مختلف علمی پژوهشی و دفاعی کشورمان در حوزه هوافضا پرداختند. 

 

4-بازدید از بخش  پهپادی

 

راهیان پیشرفت ادامه دارد…

 

    تگ‌ها ، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ، راهیان پیشرفت ، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ، بازدید علمی